HTML

Ungersk lakare i sverige

Friss topikok

  • svedtajetelkultura: Furcsa, en adtam vert itt Svedorszagban. (2012.03.07. 11:28) Véradás
  • ZENITH FINANCIAL HOME: Figyelem Hölgyem / Uram! Unod már a kereső kölcsönök és jelzáloghitelek? Van folyamatosan eluta... (2011.11.01. 17:36) Budapestbakelse
  • Angelina Jolie: az egészségi ok talán a nök szempontjábol, hogy nem kapnak agyvérzést minden alkalommal mikor a WC... (2011.09.30. 14:09) Kérjük ülve pisilj!
  • Anikó & Attila: Szia! Véletlenül beleakadtam a blogodba, és itt ragadtam előtte. Élvezettel olvasom, tanulom, és i... (2011.02.03. 13:23) zacskózott leves
  • miki: Vagy 15 ora ilyesmi svenska nyheter arkiv anyagiom van bejatszva Budapeströl hasonloak mint az ön... (2010.10.04. 16:08) 1936 - Budapest svéd szemmel

Címkék

űrhajós (1) 1% (1) 3D (1) ABBA (1) adó (1) Ákos (1) alkohol (4) állampolgárság (1) állatkert (1) Anthony (1) anyakönyvi (1) astronauta (1) autó (5) bababútor (1) baseball (1) béla (1) bér (1) Beus (1) bicikli (1) biztosítás (1) blog (3) bor (1) borvásár (1) Bourdain (1) brazil (1) budapest (1) buddhizmus (1) cikkek (1) csőposta (1) családnév (1) cukorka (1) Darwin-díj (1) diák (1) diákok (1) dohányzás (1) dohányzóhely (2) dorka (1) eb (3) édesség (1) egészségügy (1) elégedetlen (1) ellenőr (1) Engelbrekt (1) eniro (1) eper (1) étel (3) EU (1) euroride (1) fagyi (1) feladvány (1) felhívás (1) felkelés (1) félreértés (1) fertőzés (1) fesztivál (1) fikapaus (1) fizetés (1) foci (3) folyó (2) föräldragrupp (1) frizbi (1) galamb (1) gastronomia (1) godislördag (1) gruva (1) gulyás (1) gyerek (1) gyógyszertár (1) hazaút (1) hétfő (1) hiánycikk (1) hollandok (1) hozatni (1) id-kort (1) igazolványkép (1) ikrek (1) járda (1) jenö (1) jordgubbe (1) jourkomp (1) kacsa (1) kanal5 (1) kanelbullar (1) karlskoga (1) kastély (2) kedvesség (1) kenu (1) képek (3) kereső (1) kivonat (1) kolmorden (1) költözés (1) komp (1) közvéleménykutatás (1) krémsajt (1) kúp (1) kvíz (1) läkargrupp (1) lakcím (1) légifelvétel (1) leves (2) livia (1) lördaggodis (1) lösgodis (2) lótartás (1) lufi (1) magánorvos (1) magnus (1) magyar (1) Maria (1) megszorítások (1) mogyoró (1) munkaidö (1) naturgodis (2) Nóra (1) oltás (1) óraátállítás (1) örebro (2) Orsi (1) pap (1) personnummer (1) pocak (1) poén (1) posta (1) postás (1) propagandafilm (1) radiotjänst (1) regisztráció (2) rendelő (1) rendszám (2) rökruta (1) rörpost (1) séta (1) sexualitás (1) SLF (1) slott (1) sör (1) sprit (3) stolpill (1) sugárterápia (1) svartĺ (1) svéd (5) systembolaget (3) szabadság (1) szavazás (1) szédülés (1) szesz (2) szótár (2) sztrájk (1) szülőszoba (1) szülés (1) születésnap (1) takaritoauto (1) tanácsok (1) tavasz (1) tavsz (1) tbc (1) teherautó (1) terhesgondozás (1) terhesség (1) térkép (1) termékek (1) TÖRTÉNELEM (3) Trixi (1) tuberculosis (1) tv (3) tv-dij (2) udvariasság (1) uggla (1) ügyelet (2) ultrahang (1) ünnep (1) útlevél (1) utsiktbild (1) városnézés (1) vásárlás (2) védönö (1) végzősök (1) vibrátor (1) vicc (1) virág (1) Wadköping (1) zacskós (1) Címkefelhő

szociális élet

2008.02.01. 15:05 itze

Zajlik az élet Trixi körül! Vasárnap volt a Orvosszövetség női tagozatának vacsoráján egyik perzsa származású gyakornok kollégájával, szerdán meghívta ide hozzánk, jókat beszélgettek. Hétfőn vizitornán (vattengympa) volt, amit a kórházban rendeztek, direkt dolgozók részére. A vízben csináltak mindenféle gyakorlatokat, ami direkt jó neki most, hogy nagy a hasa. Tegnap este megint elvolt, az osztályáról a nők gyűltek össze, hogy megüneppeljék hogy egyikük babát szült. Szerdán is csak ő tudott menni a közös meditációra, mert én ügyeltem. Én meg csak egyedül itt vagyok hagyva, jobbhíján Magyarország fennhatóságát terjesztem ki egész Európára a Total Wars számítógépes játék középkori változatában. (Jaj én szegény! Nehogy sajnáljatok!)Szóval beindult az élet Trixi körül és mindenkivel jól megbeszélegthette azokat a témákat, amire nem én vagyok igazán a legjobb partner, mint esküvő, terhesség, stb.

Szóval, lehet itt programot találni, nem olyan zárkózotak a svédek sem, mint ahogy az hírlik róluk!

Szerdán ügyeltem megint. Különösebb gond nélkül lement az az 5 beteg, aki érkezett. Azért elég fáradt lettem másnap, mivel még mindig nem megy, hogy korán lefeküdjek ügyeletbe, ha nincs semmi dolgom. Ez a szerdai nap egészen magyar munkatempóban zajlott: délelőtt az ambuláns műtőben voltam, délután a rendelést toltam, este ügyeltem. Legalább hasznosnak érzi magát az ember.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ungersklakare.blog.hu/api/trackback/id/tr706313914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása