HTML

Ungersk lakare i sverige

Friss topikok

  • svedtajetelkultura: Furcsa, en adtam vert itt Svedorszagban. (2012.03.07. 11:28) Véradás
  • ZENITH FINANCIAL HOME: Figyelem Hölgyem / Uram! Unod már a kereső kölcsönök és jelzáloghitelek? Van folyamatosan eluta... (2011.11.01. 17:36) Budapestbakelse
  • Angelina Jolie: az egészségi ok talán a nök szempontjábol, hogy nem kapnak agyvérzést minden alkalommal mikor a WC... (2011.09.30. 14:09) Kérjük ülve pisilj!
  • Anikó & Attila: Szia! Véletlenül beleakadtam a blogodba, és itt ragadtam előtte. Élvezettel olvasom, tanulom, és i... (2011.02.03. 13:23) zacskózott leves
  • miki: Vagy 15 ora ilyesmi svenska nyheter arkiv anyagiom van bejatszva Budapeströl hasonloak mint az ön... (2010.10.04. 16:08) 1936 - Budapest svéd szemmel

Címkék

űrhajós (1) 1% (1) 3D (1) ABBA (1) adó (1) Ákos (1) alkohol (4) állampolgárság (1) állatkert (1) Anthony (1) anyakönyvi (1) astronauta (1) autó (5) bababútor (1) baseball (1) béla (1) bér (1) Beus (1) bicikli (1) biztosítás (1) blog (3) bor (1) borvásár (1) Bourdain (1) brazil (1) budapest (1) buddhizmus (1) cikkek (1) csőposta (1) családnév (1) cukorka (1) Darwin-díj (1) diák (1) diákok (1) dohányzás (1) dohányzóhely (2) dorka (1) eb (3) édesség (1) egészségügy (1) elégedetlen (1) ellenőr (1) Engelbrekt (1) eniro (1) eper (1) étel (3) EU (1) euroride (1) fagyi (1) feladvány (1) felhívás (1) felkelés (1) félreértés (1) fertőzés (1) fesztivál (1) fikapaus (1) fizetés (1) foci (3) folyó (2) föräldragrupp (1) frizbi (1) galamb (1) gastronomia (1) godislördag (1) gruva (1) gulyás (1) gyerek (1) gyógyszertár (1) hazaút (1) hétfő (1) hiánycikk (1) hollandok (1) hozatni (1) id-kort (1) igazolványkép (1) ikrek (1) járda (1) jenö (1) jordgubbe (1) jourkomp (1) kacsa (1) kanal5 (1) kanelbullar (1) karlskoga (1) kastély (2) kedvesség (1) kenu (1) képek (3) kereső (1) kivonat (1) kolmorden (1) költözés (1) komp (1) közvéleménykutatás (1) krémsajt (1) kúp (1) kvíz (1) läkargrupp (1) lakcím (1) légifelvétel (1) leves (2) livia (1) lördaggodis (1) lösgodis (2) lótartás (1) lufi (1) magánorvos (1) magnus (1) magyar (1) Maria (1) megszorítások (1) mogyoró (1) munkaidö (1) naturgodis (2) Nóra (1) oltás (1) óraátállítás (1) örebro (2) Orsi (1) pap (1) personnummer (1) pocak (1) poén (1) posta (1) postás (1) propagandafilm (1) radiotjänst (1) regisztráció (2) rendelő (1) rendszám (2) rökruta (1) rörpost (1) séta (1) sexualitás (1) SLF (1) slott (1) sör (1) sprit (3) stolpill (1) sugárterápia (1) svartĺ (1) svéd (5) systembolaget (3) szabadság (1) szavazás (1) szédülés (1) szesz (2) szótár (2) sztrájk (1) szülőszoba (1) szülés (1) születésnap (1) takaritoauto (1) tanácsok (1) tavasz (1) tavsz (1) tbc (1) teherautó (1) terhesgondozás (1) terhesség (1) térkép (1) termékek (1) TÖRTÉNELEM (3) Trixi (1) tuberculosis (1) tv (3) tv-dij (2) udvariasság (1) uggla (1) ügyelet (2) ultrahang (1) ünnep (1) útlevél (1) utsiktbild (1) városnézés (1) vásárlás (2) védönö (1) végzősök (1) vibrátor (1) vicc (1) virág (1) Wadköping (1) zacskós (1) Címkefelhő

délutáni séta

2008.04.25. 18:13 itze

Sétáltunk egyet a folyóparton, miután megebédeltünk a "Nappali"-ban (Vardagsrummet). Érdekes ez a tavasz... Trixi szerint mintha a napfény élettel töltené meg a várost! És valóban, egy új, színes, zsongó arcát fordította felénk Örebro. Képes beszámoló következik:

Klikk!

2 komment

Címkék: képek séta folyó örebro tavsz

A bejegyzés trackback címe:

https://ungersklakare.blog.hu/api/trackback/id/tr996313862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

schneider 2008.04.25. 18:28:51

Hali ! Gondoltam megosztom Veled és olvasoiddal hogy mennyi positiv dolog rejlik az általunk választott országban. Csak meg kell lelni és persze felismerni. A héten találkoztam egy bácsival 85 éves. Egy kollega tervez nála előláb rekonstrukciot de előtte elküldte hozzám véleményezni. Szoval mondtam a bácsinak hogy már bizonyos műtét tipusok nem jönnek szoba 60 éves kor felett. Erre rámnézett majd lenyomott 15 fekvőtámaszt és mondta hogy reggel 30-at szokott majd kis pihenő után még 30-at. Szoval? A másik: valamit tervezek venni és találtam is Karlskogaban. Irtam neki mailben és kérdeztem mikor vannak nyitva. A válasz a következő volt: 11-17.ig (H-P)de ha megirom hogy mikor szeretnék menni 17óra után vagy hétvégén akkor szivesen kinyitnak nekem. ( a magyar keresztnevemet használtam tehát sejthették hogy nem äkte vagyok) Szoval? És a harmadik: több beteget is előjehyezetm műtétre és mondtam nekik hogy az esetleges sztrájk befolyásolja majd a tervezést. Mindegyik azt mondta ez nem szamit fő hogy a sztrájk sikeres legyen. Szóval? Csak figyelni és észrevenni kell! Szia

Zsolt 2008.04.26. 12:35:27

Öröm hallani az ilyen rugalmasságról. Nekem érdekes tapasztalataim vannak az un "kontorstid" fogalmáról. A Jysk-ben vettem egy dupla ágyat és a hazaszállítás is ott helyben szervezték. Egy külsős szállítócég ami ezeket intézi. De csak 8:00 és 19:00 között szállítanak. Én meg akkor épp dolgozom. És olyan időszak volt amikor nem tudtam kiveni még egy fél szabadnapot sem. Mondtam, hogy du 5-től otthon vagyok, de nekik az nem jó, mer nekem du 3-tól kell otthon lennem, hogy kiszállítsanak, mert több helyre is kell menni. Mondtam, hogy az most sajnos nem fog menni. Akkor nem tudjuk kiszállítani az ágyat - mondták ők. Nos, a Jysk egyik alkalmazottja segített nekem, amikor látta hogy a megvásárol ágyat soha nem fogom megkapni. Felajánlotta, hogy azért a pénzért amit a szállításért fizetnék ő a saját utánfutóján elhozza és berámolja a házba. Ja, mert az el is felejtettem mondani, hogy a 700 SEK-ért, ami azért nem kis pénz, a kiszállítás hivatalosan csak az ajtóig szól, be a házba nem. Lerottyant derékkal nem tudom bevinni a házba a duplaágyat. Nos ez a kedves ember megtette nekem ezt és este, munkaidő után ki és be is szállította a duplaágyat. Örömmel vettem, hogy azért vannak segítő emberek is. A szállítás költségét természetesen kifizettem neki és így mindenki elégedett volt.
süti beállítások módosítása